Lost Spring class 12 Summary in Assamese
Lost Spring class 12 Summary in Assamese: Lost Spring is a prose piece from the class 12 NCERT English main text- book Flamingo. Lost Spring is written by Annes Jung. Here you'll get Lost Spring class 12 Summary in Assamese.
Lost Spring পাঠটো Annes Jung ৰ দ্বাৰা ৰচিত। ইয়াত মই Lost Spring পাঠটোৰ সাৰাংশ অসমীয়াত আলোচনা কৰিবলৈ চেষ্টা কৰিছো।
Lost Spring HS 2nd Year Summary in Assamese
"Lost Spring" নামৰ কাহিনীটোত দৰিদ্ৰ শিশুসকলৰ শোচনীয় অৱস্থাৰ বৰ্ণনা কৰা হৈছে যিসকলে এই মানৱ-নিৰ্মিত পৃথিৱীত বিৰাজ কৰা আৰ্থ-সামাজিক অৱস্থাৰ বাবে শৈশৱৰ আনন্দ হেৰুৱাবলৈ বাধ্য হৈছে। এই শিশুসকলক স্কুলীয়া শিক্ষাৰ সুযোগ প্ৰত্যাখ্যান কৰা হয় আৰু জীৱনৰ আৰম্ভণিতে প্ৰসৱ বেদনা তৈয়াৰ কৰিবলৈ বাধ্য কৰা হয়।
আনিস জঙে শিশুসকলক শিক্ষিত কৰি শিশু শ্ৰমিক নিৰ্মূল কৰিবলৈ আৰু চৰকাৰৰ দ্বাৰা শিশু শ্ৰমিকৰ বিৰুদ্ধে আইন কঠোৰভাৱে বলবৎ কৰিবলৈ মাত দিয়ে।
Lost Spring in Assamese HS 2nd Year AHSEC
"Sometimes I find a rupee in the garbage"
কেতিয়াবা মই আৱৰ্জনাত এটকা বিচাৰি পাওঁ।
প্ৰথম অংশটোৱে দৰিদ্ৰ ৰেগ পিকাৰসকলৰ জীৱনৰ বিষয়ে লেখকৰ ধাৰণা বোৰ কয়। ৰেগ পিকাৰসকলে বাংলাদেশৰ ঢাকাৰ পৰা প্ৰব্ৰজন কৰিছে আৰু ভাৰতৰ দিল্লীৰ সীমাপুৰীত এটা বসতি বিচাৰি পাইছে। ঢাকাত তেওঁলোকৰ পথাৰ আৰু ঘৰবোৰ ধুমুহাৰ দ্বাৰা উটি গৈছিল। তেওঁলোকে জীৱিকা বিচাৰি ডাঙৰ চহৰলৈ আহিছিল।
তেওঁলোক দৰিদ্ৰ। লেখিকাগৰাকীয়ে চাহেবক সদাই ৰাতিপুৱা তেওঁৰ চুবুৰীৰ জাবৰৰ ডমত কিবা সুচৰি থকা দেখে । চাহেবৰ লগত চিনাকি হোৱাৰ পাছত চিমাপুৰীৰ অৱস্থাৰ বিষয়ে অৱগত হয় ।
আৱৰ্জনা হৈছে জ্যেষ্ঠসকলৰ বাবে জীয়াই থকাৰ এক মাধ্যম আৰু শিশুসকলৰ বাবে এইটো আশ্চৰ্যত আৱৰি থকা কিবা। ল'ৰা ছোৱালীবোৰে ইয়াৰ পৰা এটা বা দুটা মুদ্ৰা বিচাৰি পাই যিয়ে তেওঁলোকক আৰু সন্ধান কৰিবলৈ মনত হেপাহ যোগায় ।
এই লোকসকলৰ আকাংক্ষা আৰু উচ্চাকাংক্ষা আছে, কিন্তু তেওঁলোকে সেইবোৰ প্ৰাপ্ত কৰাৰ উপায় নাজানে। কিছুমান বস্তু আছে যিবোৰ তেওঁলোকৰ বাবে উপলব্ধ নহয়, যেনে জোতা, টেনিছ আৰু এনেধৰণৰ।
পিছত চাহেবে এখন চাহৰ দোকানত যোগদান কৰে য'ত তেওঁ ৮০০ টকা আৰু সকলো আহাৰ উপাৰ্জন কৰিব পাৰে। চাকৰিটোৱে তেওঁৰ স্বাধীনতা কাঢ়ি লৈছে।
Lost Spring Assamese Meaning HS 2nd Year
"I want to drive a car"
মই এখন গাড়ী চলাব বিচাৰো।
দ্বিতীয় অংশটো মুকেশৰ জীৱনৰ সৈতে সম্পৰ্কিত, যি বেংগল-নিৰ্মাতাসকলৰ পৰিয়ালৰ অন্তৰ্ভুক্ত। ফিৰোজাবাদ ইয়াৰ গ্লাছ-ব্লোয়িং উদ্যোগৰ বাবে সৰ্বাধিক জনাজাত। প্ৰায় 20,000 শিশু এই ব্যৱসায়ত নিয়োজিত হৈ আছে আৰু শিশু শ্ৰমিক নিষিদ্ধ কৰা আইন ইয়াত জনা নাযায়।
জীৱন ধাৰণৰ অৱস্থা আৰু লগতে কামৰ পৰিৱেশ দুয়োটাই ভয়ানক । এই শিশুবোৰ নিৰস কোষত বাস কৰে। লগতে, তেওঁলোকে গৰম চুল্লিৰ ওচৰত কাম কৰে। এইটো নিশ্চিতভাৱে অতি বিপদজনক কিয়নো ই এই শিশুসকলক প্ৰাপ্তবয়স্ক হোৱাত অন্ধ কৰি তোলে।
তদুপৰি, এই শিশুসকলে ঋণৰ চাপৰ সৈতে মোকাবিলা কৰিব লাগিব। তদুপৰি, তেওঁলোকে এই সমস্যা সমাধানৰ সমাধানৰ কথা ভাবিব নোৱাৰে। এই শিশুসকলৰ বাবে এই ফান্দৰ পৰা ওলাই অহাৰ কোনো উপায় নাই।
ঘৰৰ মহিলাসকলে ইয়াক তেওঁলোকৰ ভাগ্য বা ভাগ্য বুলি বিবেচনা কৰে। এনে চিন্তাধাৰাৰ ফলস্বৰূপে, তেওঁলোকে কেৱল প্ৰতিষ্ঠিত পৰম্পৰা অনুসৰণ কৰে।
ৰাজনীতিবিদ, মধ্যস্থতাকাৰী, আৰক্ষী আৰু আমোলা সকলোৱে তেওঁলোকৰ প্ৰগতিৰ পথত বাধা দিব। ঘৰৰ মহিলাসকলে ইয়াক তেওঁলোকৰ ভাগ্য বুলি গণ্য কৰে আৰু কেৱল পৰম্পৰা অনুসৰণ কৰে।
মুকেশ তাত থকা বাকী লোকসকলৰ পৰা পৃথক। ইয়াৰ কাৰণ হৈছে মুকেশৰ ডাঙৰ সপোন আছে। তেওঁৰ ভৱিষ্যতে মটৰ মেকানিক হোৱাৰ ইচ্ছা আছে। গেৰেজটো তেওঁ বাস কৰা ঠাইৰ পৰা বহু দূৰত কিন্তু তেওঁৰ খোজ কঢ়াৰ সংকল্প আছে।
No comments:
Post a Comment