11.11.22

Childhood HS 1st Year Summary in Assamese

Childhood HS 1st Year Summary in Assamese

Childhood HS 1st Year Summary in Assamese


Childhood HS 1st Year Summary in Assamese: The poem Childhood is from the poet Marcus Natten. The poet discusses the loss of his childhood.The poet talks about that very moment where this innocence was lost. He talks about the various instances when he could have lost his childhood. Here you can avail Childhood HS 1st Year Summary in Assamese.




Childhood HS 1st Year English Poem Assamese Medium 

Childhood শীৰ্ষক কবিতাটিত কবিয়ে নিজৰ শৈশৱ হেৰুৱাৰ বিষয়ে আলোচনা কৰে । কবিয়ে সেই মুহূৰ্তৰ বিষয়ে উল্লেখ কৰে যেতিয়া তেওঁ তেওঁৰ শৈশৱ হেৰুৱাইছিল ।


তেওঁ বিভিন্ন দৃষ্টান্তৰ কথা কয় যেতিয়া তেওঁ উপলব্ধি কৰে পৃথিৱীখন তেওঁ ভবাৰ দৰে নহয় লগতে প্ৰাপ্তবয়স্কসকলৰ মানসিকতাৰ বিষয়ে আলোচনা কৰে । কবিজনে তেওঁৰ শৈশৱৰ বিষয়ে নস্টালজিক হৈ পৰে আৰু ক্ষতিৰ অনুভূতিত ভুগে ।




Childhood Class 11 English Assamese Summary

কবিয়ে নিজৰ শৈশৱৰ বিষয়ে চিন্তা কৰে আৰু আচৰিত হয় । তেওঁ তেওঁৰ শৈশৱ হেৰুৱাৰ বিভিন্ন মুহূৰ্তৰ বিষয়ে ভাবি বিমোৰত পৰে । কবিয়ে ভাৱে যে তেওঁ তেওঁৰ শৈশৱ হেৰুৱাইছিল যেতিয়া তেওঁ এঘাৰ বছৰ বয়স সম্পূৰ্ণ কৰিছিল ।


যেতিয়া তেওঁ বাস্তৱ আৰু কল্পনাৰ মাজত পাৰ্থক্য কৰিব পাৰিছিল । তেতিয়াই তেওঁৰ বুজাৰ শক্তি গঢ় লৈ উঠিছিল । তেতিয়া তেওঁ উপলব্ধি কৰিব পৰিছিল যে বাস্তৱত নৰক আৰু স্বৰ্গৰ কোনো ভূগৌলিক অস্তিত্ব নাই সেইবোৰ কাল্পনিক ঠাই কাৰণ ভূগোল বিষয়ৰ কিতাপত ইয়াৰ বিষয়ে উল্লেখ নাই । 


এইদৰে তেওঁ নিজৰ যুক্তি শক্তিৰ ওপৰত ভিত্তি কৰি এক যুক্তিসংগত সিদ্ধান্তত উপনীত হয় । তেওঁৰ বাবে এঘাৰ বছৰ বয়স পৰিপক্কতা আৰু যুক্তিসঙ্গত চিন্তাধাৰাৰ দিশত প্ৰথম পদক্ষেপ আছিল।


কবিয়ে আকৌ এবাৰ তেওঁৰ শৈশৱ হেৰুৱাৰ একেটা প্ৰশ্নকে পুনৰ আওৰাই ।তেওঁ তেওঁৰ শৈশৱ তেতিয়া হেৰুৱাইছিল, যেতিয়া তেওঁ পৃথিৱীখনক এক বেলেগ ধাৰণাৰে চাবলৈ আৰম্ভ কৰিছিল ।  


স্বাভাৱিকতে মানুহৰ বয়স বৃদ্ধি হ’লে পৃথিৱীৰ প্ৰতি তেওঁলোকৰ ধাৰণা সলনি হয় । অৱশ্যে কবিয়ে ইয়াৰ দ্বাৰা গভীৰভাৱে প্ৰভাৱিত হৈছে । তেওঁ তেওঁৰ শৈশৱ তেতিয়া হেৰুৱাইছিল যেতিয়া তেওঁ প্ৰাপ্তবয়স্কসকলৰ ভণ্ডামি উপলব্ধি কৰিছিল । 


কবিৰ মতে প্ৰাপ্তবয়স্কসকলৰ কৰ্ম আৰু কথা এই দুয়োটাই পৃথক তেওঁলোকে প্ৰেমৰ বিষয়ে প্ৰচাৰ কৰে প্ৰেমৰ উপদেশ দিয়ে । আনহাতে তেঁওলোকৰ কৰ্ম আৰু আচৰণ  ইয়াৰ হুবহু পৃথক ।


আগুৱাই গৈ কবিয়ে নিজৰ শৈশৱ হেৰুৱাৰ সন্দৰ্ভত একেটা প্ৰশ্নৰ ওপৰত আলোচনা কৰিছে । কবিয়ে সেই দিনটোৰ কথা ভাবিছে যেতিয়া তেওঁ এইটো উপলব্ধি কৰিছিল যে তেওঁৰ মনটো তেওঁৰ নিজৰ আছিল ।


নিজৰ মনটোক নিজৰ ইচ্ছামতে ব্যৱহাৰ কৰিব পাৰিছিল । তেওঁৰ চিন্তাবোৰ নিজস্ব আছিল আৰু তেওঁ শৈশৱৰ দৰে আনৰ দ্বাৰা প্ৰভাৱিত বা পৰিচালিত নাছিল । এই সময়ত কবিয়ে নিজৰ ব্যক্তিত্বৰ প্ৰতি সচেতন হৈ উঠিছিল । এনেদৰে কবিয়ে তেওঁৰ শৈশৱ হেৰুৱাৰ বিভিন্ন সম্ভাৱনাৰ বিষয়ে আলোচনা কৰে । 


শেষত কবিয়ে তেওঁৰ হেৰাই যোৱা শৈশৱকলৈ অনুশোচনা কৰা দেখা যায় ।এনে লাগে যেন তেওঁ তেওঁৰ শৈশৱৰ সময়লৈ পুনৰ এবাৰ উভতি যাব বিচাৰে । তেওঁ এই সিদ্ধান্তত উপনীত হয় যে তেওঁৰ শৈশৱ এটা পাহৰি যোৱা ঠাইলৈ নোহোৱা হৈ গৈছিল, য’ৰ পৰা ই কেতিয়াও ঘূৰি আহিব নোৱাৰে । 


কবিয়ে অনুভব কৰে যে শৈশৱ মানে নিৰ্দোষতা আৰু ইয়াৰ ক্ষতি ৰ অৰ্থ হৈছে নিৰ্দোষতা হেৰুওৱা । শৈশৱৰ মধুৰ স্মৃতি বোৰে কবিক এটা কেঁচুৱাৰ নিষ্পাপ পৃথিৱীলৈ ঘূৰাই আনে । কবিয়ে অনুমান কৰে শৈশৱ হেৰুওৱাটো হল জীৱনত ডাঙৰ হোৱাৰ এটা প্ৰক্ৰিয়া । 


Childhood Assamese Summary 

My Impression of Assam Assamese Summary 

The Portrait of a Lady Assamese Summary 

The Laburnum Top Assamese Summary 

Landscape of the Soul Assamese Summary












No comments:

Post a Comment